Thursday, March 5, 2015

Harjutamine teeb meistriks

Teisipäeval käisime ratsutamas. See oli selle aasta kolmas trenn :D Tahtsin eelneval nädalal rohkem käia kui 2 korda, aga mu lapsehoidja jäi haigeks ja siis tekkis Maribelil palavik, kuid selle ta higistas ühe ööga minu voodisse välja :D

Teisipäeval tegin oma esimese icebucket-challange ära. Mitte üldse tahtlikult, aga taevast sadas lihtsalt JÄÄD alla. Algas lumega, lõpuks mingi jäite taoline asi. Jube.
Matu trennis oli nii ja naa. Ma enam ei mäleta ka täpselt. Galopis vajus esiotsale, sammus saime uuesti ülesmäge kõndima (jah, ta muidu tatsub isegi sammus allamäge :D) ning traav oli hea.

Täna läksin talli. Ja mida ma näen- Kuldar Matu on suures koplis ja tilgub mudast :D Ma tahtsin ta puhastuse eest medalit saada kui ma ta iialgi puhtaks saan, aga ei antud mulle :( Selline ta siis oli:



Trennis läks hästi. Võtsin kaamera kaasa, et ema mind filmiks, laadisin veel aku ilusasti täis ja puha. Ainuke asi mis maha jäi, oli mälukaart :D Lasin siis filmida enda telefoniga, kuid sellel oli nii vähe ruumi veel järel, seega midagi megailusat peale ei jäänud. Ja muidugi oli täna külas meie suurepärane sõber Murphy- nagu ei filmitud oli Matu nagu vana koolisõidu hobune :D

PS: Siin saab vaadata parema kvaliteediga youtubes:


Midagi täpsemalt rääkima ei hakkagi. Pull muidugi on see, et noored hobused muutuvad vahest trennikaupa. Alles mõned päevad tagasi astus ta sääre eest pareremale paremini, siis vasakule paremini, nüüd jälle paremale :D Aga kiirustas täna ja oli eest pisut rahutu täna. Tegime trenni lõpus palju ette-alla traavi ja muutus paremaks. Galopis ma üritan teda eest liiga kõrgena hoida ja selle tulemusena hakkab ta tihti mulle vastu, tegelikult nõuan liiga palju ja nagu eest vabaks annab muutub ta väga mõnusaks. Proovisin traavivenitust ka, kiirustas ainult. aga nendega olid suured probleemid meil ka eelmisel aastal. Igatahes harjutame järgmisel nädalal toimuvaks võistluseks, kus plaanime sõita juba L skeemi :)

Lõpetuseks väike video ja pilt toredatest sõpradest.







No comments:

Post a Comment