Saturday, March 21, 2015

..viimase postituse täpsustamiseks

Kirjutasin, et vihma sajab ja ei viitsi talli minna. Jõudsin selgusele, et ma ei ole suhkrust ja vihma käes ära ei sula, seega võtsin end kokku ja läksin talli ratsutama.

Tallis nunnutasime pikalt Matut ja ei pannud tähelegi, et tal midagi viga oleks. Puhastades ta sopast nägu panin aga tähele, et ta hoiab oma pimedat silma kinni ning see vesistas. Ma ei saanudki aru, kas mina tegin sellele liiga kui sealt ümbert muda maha kraapisin või oli tal juba ennem midagi viga. Samas karv silma ümbrusest oli kuiv. Matu silmaga peame olema aga väga ettevaatlikud, selles on suurem surve kui teises ning on ta ka mõõtmetelt suurem. Seda tuleb alati ka treenides jälgida, sest silma suurenedes tuleb trennimine lõpetada. See võib tekitada talle peavalu, ta võib hakata pead/kaela viltu hoidma ning ka tema tujud võivad muutuda kiirelt. Halvimal juhul tuleb silm välja opereerida.

Siiani pole sellega veel kordagi probleeme olnud ning loodan, et ka seekord teen tühjast paanikat. Õnneks tuleb veterinaar teda üle vaatama lähipäevil. Trenni ma igatahes ei tahtnud minna, kuna kartsin, et ere valgus võib ta silma veelgi rohkem mõjutada. Mingi hetk oli ta silm aga jälle punnis lahti ja noolis kommi. Siis vahepeal hoidis jälle pilukil. Seest oli ka pisut punakas. Ei teagi, mis värk. Loodan, et on nüüdseks juba terveks oma silma ravinud :)

Mina küll trenni ei läinud, aga see eest sai Maribel-Johanna Matu seljas mütata :) Kahjuks panin liiga hilja filmima, ta muidu hüples ja kargles seal seljas, nagu oleks kergendamist õppinud :D










Aga vot siis! Mõtlesin mina end ületada ja vihmaga trenni minna, aga tutkit. Rohkem mina ülemäära initsiatiivi üles ei näita :)

No comments:

Post a Comment