Tuesday, May 26, 2015

Krista trenn 26.05

Esimesena panin valmis Matu. Alustasime traavis jälle sellega, et ta jookseks sirgelt ning ei vajuks kusagile poole ära. Sääre eest astumistel vasakule otseselt probleeme ei tekkinud, paremale oli alguses kehv kuid lõpuks tegi juba väga hästi. Alguses kadus rütm, vajus esiotsale, pärast kandis end ja läks mega mõnusa rütmi ja energiaga küljele. Keskmistel kippusin jälle teda lubama esiotsale ja kiirustama, kuid saime selgeks nurgast välja tulemise, ma lihtsalt ei tohi lubada tal esiotsale vajuda. Galopis ei tohi lasta kiirustama, pean õppima sõita rohkem ühte ja sama rütmi. kui liialt kiirendab ja poolpeatustele ei reageeri, siis tuleb teha peatus.Lisaks pean ma ise õppima teda "rullima", ma endiselt sellega kimpus. Unustan ära ja ei leia rütmi üles, kuidas teda üleval hoida. Galopis tegime kontrat, aga Matu astus galopis hoopis sääre eest ära :D Ei teadnud, et ta seda teha oskab, aga pärast oli tubli. Jalavahetused läbi sammu tulid ka enamvähem. Pean ette valmistama rohkem, nagu ikka. Peatusi ja keskliine sõitsime ka. Keskliinile sõidud tulid hästi välja, peatused not so much. Vanasti olid meie peatused väga head, kuid oleme need unarusse jätnud. Kui töötad raskemate asjade kallal, siis tihti unustan lihtsamaid asju treenida. Alguses vajus eiotsale, sest andsin ratsme järele. Siis tulin uuesti, hoidsin teda küll kõrgel ja up-hill, aga unustasin teda pisut suust peatusel alla mängida ning siis tuli üle ratsme. Läksin kolmandat korda ja hoidsin kõik meeles ja voilaa, kõik neli jalga kõrvuti, ei seisnud V's, super :)

Ceiloga oli täna jälle täitsa hea trenn. Ta küll karjus täna platsil mõned korrad, aga ei olnud allumatu ning püsti end ei ajanud. Ma olen teda hakanud pisut pelgama, ei julge trennis nii julgelt säärt kasutada või teinekord ratset võtta. Ka võistlustel kirjutasid kohtunikud, et rohkem kontakti ja stabiilsemalt. Sama on mulle Krista ka varasemalt öelnud ning täna ütles, et see on mul süvenenud. Ceilo ei teinud mitte kui midagi, aga ma edasi ka ei julgenud väga pushida :D Ja kui lõpuks julguse kokku võtsin, siis ta ei teinudki miskit. Hakkas hoopis aktiivsemalt tagant jooksma. Galopp on meil hetkel parem, kontrad tulid hästi ning jalavahetused läbi sammu tulid päris kenasti. Sain ise nipi selgeks kuidas temalt sammu küsida, ma pean lihtsalt puusa nö tagurpidi tööle panema, istun ta kinni noh :D Keskmistel samamoodi. Sääre eest astus ühtepidi kenasti, teistpidi ikka viskab kaela pauna sisse. Aga küll hakkab minema. Ega Tori võistlusteks nagunii veel ideaalsesse vormi ei saa ning vauhinda ma ei loodagi sealt saada. Eesmärgiks on skeem läbi sõita ilma pukitamisteta.

Nädalalõpul siis Toris näeme!

No comments:

Post a Comment