Monday, May 25, 2015

Trennid, võistlused

Meil on praegu iga nädal olnud Krista trennid. Mäletan eelmisest korrast vaid seda, et Matu vajus esiotsale palju ja pidin õppima teda "üles noppima", Ceilon oli aga mõtetega nii Kaimaris kinni, et taidles 20 minutit ennem kui korralikult sõitma sai hakata.

Võistlused olid laupäeval. Reedel pesin nende sabasid ketšupga ning tulemused on järgmised:

Ceilonit ma natuke sõitsin, Matu chillis niisama. Mõlemad mehepojad viisin peale pesu õue rohtu sööma <3

Võistluspäev algas tavapärasest hilisema ärkamisega, sain suisa kaheksani magada ja oleks veelgi kauem saanud, aga otsustasime seekord varem võistustele kohale jõuda, et hobuseks saaksid puhata. Matut väsitab transport ju meeletult. Tallis tegin neile patsid puhastasid ära ja sidusin sabad kinni. Peale laadides panime esimesena Matu. Matu jälle pullis ja ei tahtnud treilerisse minna. Ei kordedega ega niisama, ei piitsa ega präänikuga.Võtsin Krista nõuannet siis kuulda ja "karistasin" teda taandades selle eest mitu korda. Toimis küll, vähemalt hakkas liigutama end :D Lõpuks saime ta peale ja Ceilon jalutas tema juurde nagu vanamees, temal laadimisega probleeme ei ole. Tegelikult ei olnud eelmine aasta Matul ka, aga ta nüüd on hakanud punnima.



Matust ma eriti midagi ei mäletagi, tean vaid et unustasin skeemi jälle kuna jäin liiga mõnulema :D Tulemuseks tuli IV koht ja 66.x%, vaid kahe etapiga tulime üldkokkuvõttes suisa kolmandale kohale. Igatahes peatused olid jamad ja kiirustasin ka. 


Fun on see, et saan juba istaku eest 7.5 punkti! :) Vinx!

Matuga olin L skeemis ka esimene. Ta oli väga väsinud selleks ajaks, kuna skeemide vahel ei saanud puhata ja Matu on selline, kes vajab vähemalt tunnikest pausi. Ta ei ole ju soojavereline. Panin megalt pange paremale sääre eest astumisega, läksime traversis terve aeg :D Üritasin sirgeks lükata kohe alguses, aga siis ajasin ta üle ratsme ja juhe koos mul oligi :D Galopis väsis samuti väga ära ja ma ise ikka käkerdasin ka nagu tavaliselt. Tulemuseks aga IV koht ja 63.x protsenti oli vist. Üldarvestuses tulin samuti neljandaks. 
Ma panin just video youtubesse laadima, kuid see näitab, et jäänud on 113 minutit.. Hell no ma viitsin nii kaua oodata. Eks vaadake ise kasutaja bermufa alt kunagi. 
Matu sai peale võistlust mehetegusid ka jälle teha, me lubasime talle nii kui ta võistlustel mõne koha koju toob :D





Ceilon oli soojendusel hämmastavalt hea. Ta isegi tegi ette-alla :D Aaa sellega on muidugi pull lugu ka! ette-alla oli vaja teha 20m ring ratset pikaks andeks ning samal ajal samme venitades. Hurrraaay, ma avastasin selle "SAMME VENITADA" kui mõlemad kohtunikud kirjutasid hinnetelehel, et kumbki hobune ei venitanud :D Soojendus läbi ja tunne oli hea. Kuna olin enda soojenduse viimane, siis oli mul jupp aega õues aga oodata enda sõitu.. Lõpuks sain maneeži ning seal oli ta hämmastavalt rahulik. Karjus ainult mõned korras ja oli lihtsalt pinges ja viskas end vasturatset jne. Edasiminek (Y) Ega seal ilusast sõidust midagi rääkida ei saa, aga seekord venitas juba 60% täis :D





Pühapäeval poisid puhkasid, kuid mina mitte. Mina käisin Mexuga võstlemas takistussõitu. Ma olen ju nii pro, et ma trenni teha ei viitsi ja lähen alati otse võistlema :D Aga mis seal 90cm ikka vaja mõelda, hobune on nagunii Janely poolt pidevat treenitud :) Ma küll lendasin ja matsusin seal seljas ja pidin paar korda alla kukkuma, kuid lõpptulemuseks jäi 0kp ja IV koht ning sama ka üldarvestuses kahe etapiga :) 








Täna käisin trennis jälle enda hobustega. Ja tegelikult see tõttu ma tahtsingi täna blogida, et üks asi endal hingelt ära saada, kuid tundus imelik, et sellest blogin ja võistlustest mitte. Viimasel ajal kirjutavad mulle paljud, et miks ma sellise hulluga (Ceilo) sõidan, miks ma ei vali endale kedagi lihtsamat ja et ta jääbki sedasi hullu panema nagunii ning see ei lõpe iialgi ja üleüldse on täiesti mõttetu hobune. Oeh. Kui ma alustasin Kuldar Matuga, siis räägiti alguses ju sama juttu. Ei uskunud mitte keegi temasse ja laideti maha. Hetkel sama Ceiloniga. Aga ma tean, et temast tuleb hea hobune. See on lihtsalt üks tobe periood tal hetkel ning ma olen veendunud, et see möödub peagi. Kui see lollitamine läbi saab (NING SEE SAAB!), siis saab temast mega hea hobune. Mul on temasse usk ja ma tunnen sedasama fiilingut, mis tekib mul alati Matuga tegeledes. Ja ma ei tunne kõigi hobuste koht sedasi. Orsellaga, mu eelmine koolisõiduhobune, mul sellist tunnet ei olnud, kuigi oli ta ju vahetevahel päris hea. 
Matuga trenni ei läinud, tema paaritas täna ja sai lihtsalt puhkust. Ceiloniga läksin aga sõitma. Hobune oli mega mõnus, mega rahulik! Mitte ühtegi pukki, mitte ühtegi küünlassetõusu, super mõnus ja lihtne sõita. Sääre eest astumised kehvemale poole tegi isegi väga viisakalt. Üleüldse tundsin ma täna trennis, et Zeilo chillis koos minuga ja tundis sellest kõigest mõnu. Ja vot selliste momentide nimel ma temaga sõidangi! Sest need momendid on hindamatult head ning rahas seda osta ei saa. 

Ning täpselt nii ongi. Kõik ei peagi lihtne olema. Jah, hetkel on raske, aga see muutub. Ning ma ei anna alla. Temast saab fantastiline hobune ning mul on kahju, et paljud seda ei usu, kuid ma tean, et mina temas pettuma ei pea. 


Me paneme Zeiloga edasi, järgmine võistlus juba sellel nädalal Toris ning seal jube paremini!


No comments:

Post a Comment